Σάββατο, 28 Μαΐου 2016

Δελτίο Τύπου της Κίνησης Νησιωτική Πολιτεία με θέμα την καθαριότητα.

Το  τελευταίο  διάστημα,  κάτω από  τις  έντονες  αντιδράσεις και  την  κατακραυγή  των  μόνιμων  κατοίκων,  των  επισκεπτών  και  των επαγγελματιών  του  Δήμου  μας  για  την  απαράδεκτη  κατάσταση  που  επικρατεί  στο  τομέα  καθαριότητας,  παρατηρούμε  μια  έντονη  προσπάθεια  μετάθεσης  ευθυνών   στην  αντιπολίτευση  με  το  πέταγμα  κυριολεκτικά  της  μπάλας  στην  εξέδρα.  Ρωτάμε  λοιπόν  ξεκάθαρα και ζητάμε  σαφείς  και  .....
συγκεκριμένες απαντήσεις :

           Με  την υπ΄ αριθ  381/15-12-2015 Απόφαση  της Οικονομικής Επιτροπής   του  Δήμου   κατοχυρώθηκε  το αποτέλεσμα πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού  για την εκτέλεση  των εργασιών «Καθαριότητα και συγκέντρωση απορριμμάτων νήσου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων» με το ποσόν  των 20.000,00  ευρώ  σε  συγκεκριμένη εταιρία για  5  μήνες  αρχομένη  τον μήνα Δεκέμβριο 2015  και  συνεχιζόμενη  έως τουλάχιστον  τον Απρίλιο του 2016.
Ρωτάμε λοιπόν :
•    Ενεργοποιήθηκε  η  συγκεκριμένη  εργολαβία ; 
•    Αν  ενεργοποιήθηκε  γιατί  οι  κάτοικοι , οι επισκέπτες  και  οι  επαγγελματίες του Δήμου δεν είδαν τα αποτελέσματα της   μέχρι  σήμερα ;
•    Αν δεν  ενεργοποιήθηκε  ποιος  ήταν  ο λόγος  που  την  ανέστειλε ;
       Κατά  της  παραπάνω εργολαβίας  η  παράταξη  μας είχε  προσφύγει  στην  αρμόδια  Αποκεντρωμένη  Διοίκηση  (επισυνάπτεται)   πλην  όμως  η   προσφυγή μας   ΔΕΝ  έγινε  δεκτή  ( επισυνάπτεται ) και  άρα  η  παραπάνω  εργολαβία  μπορούσε να εκτελεστεί.
       Οι  λόγοι  για  τους  οποίους  προσφύγαμε  είναι οι ακόλουθοι :
•    Προκηρύχτηκε  εργολαβία  καθαριότητας αξίας 20.000,00  ευρώ   τους « νεκρούς»  χειμερινούς    μήνες  του  έτους    όταν   αντίστοιχη   εργολαβία  δεν  προκηρύχθηκε όταν  πραγματικά ο Δήμος την  είχε ανάγκη κατά τους θερινούς μήνες  του  2015 που ο πληθυσμός του εξαπλασιάζεται !!!  Επιπλέον  εφόσον  ίσχυε  η  συγκεκριμένη  εργολαβία,  ο Δήμος  στερούνταν  το  δικαίωμα  νέας  εργολαβίας  για  την  θερινή  περίοδο του 2016  διότι  θα  θεωρούνταν  κατάτμηση  του  έργου,  κάτι  που  σαφώς  απαγορεύεται  από  την  ισχύουσα  νομοθεσία. 
•    Δεν  καθορίστηκε  ακριβώς  το έργο  της εργολαβίας.  Δηλαδή  δεν  προέκυπταν  σαφώς  ποιές  ακριβώς  εργασίες   θα  εκτελούνταν  από  αυτή  και  ποιες  από  την  υπάρχουσα  υπηρεσία καθαριότητας του  Δήμου.
•    Δεν  καθορίστηκε  ακριβώς  ποιες  περιοχές  θα  αναλάμβανε  ο  εργολάβος  και  ποιες η Υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου.
        Τέτοιου  είδους  εργολαβίες  προκηρύσσει και  κατοχυρώνει  ο  Δήμος  Νάξου  και Μ. Κ.  και  έχει  το θράσος  να  εγκαλεί  την  αντιπολίτευση  γιατί  αγωνίζεται  για  την  ανάκληση  τους,  υπερασπιζόμενη  τα  ανταποδοτικά τέλη  που  με αίμα σήμερα  πληρώνει  οι  Δημότης.
        Καθαρές  (  εκεί  παραπέμπει  και  ο  τίτλος  του  παρόντος )  κουβέντες  λοιπόν  κύριοι  της  Δημοτικής  Αρχής :
•    Έχετε  επιλέξει  τη  λογική  των  εργολαβιών  και  στο  τομέα  της  καθαριότητας  για  να  παίζετε μέσω  και 
 αυτών  το  μικροπολιτικό  ρουσφετολογικό σας  παιχνίδι ανεξέλεγκτων  ρουσφετολογικών  προσλήψεων  μέσω εργολάβων . 
•    Έχετε  απορρίψει  την  λογική  των  εποχιακών  προσλήψεων  εργατών  καθαριότητας  - όπως  σας  ζητά 
              χρόνια  τώρα  και  ο σύλλογος  εργαζομένων στο Δήμο -  διότι  αυτές  ελέγχονται  από  το  ΑΣΕΠ  δίνοντας  τη  δυνατότητα  διάχυσης  στην  κοινωνία  των  ωφελημάτων, αφού  προβλέπονται  δίμηνες  συμβάσεις  για  τους  επιλεγέντες  οι  οποίοι  θα  ήταν  πολλοί  περισσότεροι  και  αντικειμενικά  προσληφθέντες.
•    Αγνοείτε  συστηματικά  τις  απόψεις  και  τις  διαμαρτυρίες  του  Συλλόγου  των  υπαλλήλων  του  Δήμου  και ειδικά  αυτών  που  μοχθούν  καθημερινά  στο  τομέα  της  καθαριότητας,  για  τις  ειδικότητες  των  εποχιακών  υπαλλήλων  που  θα  έπρεπε  να  προσλαμβάνετε,  επιλέγοντας  ειδικότητες  που  εξυπηρετούν άλλες  «ανάγκες» .
•    Αποκρύβετε  το  γεγονός  ότι  αν  προσλαμβάνονταν  διμηνήτες   στο  Δήμο  αντί  εργολάβων  για  όλα  τα  έργα «καθαριότητας»  και  «ευπρεπισμού»  που  αναθέτετε σε  ετήσια  βάση,  θα  αυξάνονταν  περίπου  κατά 50%  το  υπάρχον  προσωπικό  καθαριότητας  του  Δήμου, τουλάχιστον  στους  κρίσιμους  τουριστικά  μήνες  του  χρόνου  και  παράλληλα   θα  δίνατε  το  δικαίωμα  δουλειάς  σε  περισσότερους  κατοίκους  των  νησιών  μας  ( και  μάλιστα  σε περιόδους  τέτοιας  σημαντικής  οικονομικής  κρίσης  που  όλο  και  περισσότεροι το έχουν ανάγκη ),  αντί  να  ευνοείτε  «ολίγους»  και  «εκλεκτούς»  μέσω  των  «εργολάβων».
•    Αποκρύβετε το γεγονός  ότι  η  μη έγκαιρη  κατάθεση  και  ψήφιση  του  προϋπολογισμού,  έφερε σε  τραγική  κατάσταση τις  υπηρεσίες  που  έπρεπε να προσφέρει  από  την  αρχή  του  έτους ο Δήμος  στους  πολίτες  του  ,  κατεβάζοντας  ρολά  και  στην καθαριότητα  όπως  και  σε άλλους σημαντικότατους  τομείς της δράσης του.
•    Αποκρύβετε  το  απαράδεκτο  γεγονός  ότι  η πολιτική  σας  ανάγκασε  φέτος  ειδικά  την  περίοδο  του  Πάσχα  τους  κατοίκους  της  Χώρας και των χωριών  να  πάρουν  την κατάσταση  στα χέρια  τους  καθαρίζοντας  οι  ίδιοι  το  νησί  αφού  Δήμος  κυριολεκτικά  δεν  υπήρχε .
•    Παραπληροφορείτε  και  συκοφαντείτε  συνειδητά  την  αντιπολίτευση  για  να  αποφύγετε  να  δώσετε  λόγο  στους  δημότες  για  τις  συνειδητές  επιλογές  σας,  οι οποίες  έχουν οδηγήσει  σε  αδιέξοδο  τους  κατοίκους, τους  επισκέπτες  και  τους  επαγγελματίες  του  και  καθιστούν  σύνηθες  θέμα  των  ΜΜΕ  την  απαράδεκτη  κατάσταση  που  επικρατεί  και  στο  τομέα  της  καθαριότητας  που  αμαυρώνει  την  εικόνα  των  νησιών  μας   και  το  αξιόλογο  τουριστικό  προϊόν  μας.
        Δεν  διοικεί  κύριοι  η  αντιπολίτευση  τον  Δήμο  Νάξου  και  Μ.Κ.   ( Γι΄ αυτό  υπάρχει  κι  αυτό  το  χάλι ).
        Δικές  σας  είναι  οι  αποφάσεις,   δικές  σας και  οι  ευθύνες.
         Ή  όπως  θα  λέγε  και  γνωστός  επί  παντός  επιστητού και  καιρού   αντιδήμαρχος   :    «δικό  σας  το  μαχαίρι,  δικό  σας και  το πεπόνι».
        Από  το  Γραφείο  Τύπου

Προς
1. Γενικο Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου
Ακτή Μιαούλη 83 & Μάρκου Μπότσαρη 2-8, 18538 ΠΕΙΡΑΙΑΣ, Tηλ. 213 2026801, Fax 210 4291553
2. Υπηρεσία Επιτρόπου Ελεγκτικού Συνεδρίου Νομού Κυκλάδων.
Πλατεία Αγ. Νικολάου 3, Ερμούπολη Σύρου, Τ.Κ. 84 100
Ειδική διοικητική Προσφυγή
(Αρ. 227, Ν.3852/2010 – ΦΕΚ 87/Α/7-6-10)
του
Μαϊτού Νικολάου του ΙΑΚΩΒΟΥ
Δημότη & Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων
Κατοίκου  ΒΟΥΡΜΠΙΑΝΗΣ 27 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Τηλ - Fax 6932 785 211  
E mail  maitosnikos@yahoo.gr
Κατά

α) Της υπ’ αριθ. 282/2015 (ΑΔΑ: 6ΚΡΔΩΚΗ-ΓΡΖ)   Απόφασης  Δ. Σ. του Δήμου Νάξου & Μ.Κ.    
                     Β)  κάθε άλλης εκτελεστής διοικητικής πράξης, σχετικής με τΗΝ  ανωτέρω.
Περί Εμπροθέσμου
Με την παρούσα ΚΑΤΑΡΧΑΣ, ζητώ εμπρόθεσμα την ακύρωση της 282/2015 (ΑΔΑ: 6ΚΡΔΩΚΗ-ΓΡΖ)   Απόφασης  Δ. Σ. του Δήμου Νάξου & Μ.Κ., διότι,
(α) ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΝΟΜΙΜΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ και
(β) ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΕΥΘΕΩΣ ΡΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.
Η εν λόγω απόφαση έχει θέμα: «Έγκριση για την διενέργεια πρόχειρου διαγωνισμού για την εκτέλεση της εργασίας Καθαριότητα  και συγκέντρωση Απορριμμάτων νήσου Νάξου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων», σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 61 του Ν. 3979/2011. Όπως λοιπόν, θα εξηγηθεί διεξοδικά με την παρούσα, η προσβαλλόμενη  απόφαση  που αφορά την ανωτέρω μίσθωση, εκτελείται παρανόμως, εις βάρος της χρηστής Δημοσιονομικής Διαχείρισης, της διαφάνειας και του Δημοσίου Συμφέροντος.  
Το εμπρόθεσμο για την 282/2015 προσβαλλόμενη απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου Νάξου & Μ.Κ., τεκμαίρεται από το γεγονός ότι έλαβα πλήρη γνώση του σώματος αυτής, μέσω του ιστότοπου της διαύγειας (ημερομηνία ανάρτησης, στο «Πρόγραμμα Διαύγεια»: 05/11/2015).
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τη Νομολογία, το άρθ. 227, του Ν.3852/2010, και την ημερομηνία ανάρτησης στον ιστότοπο της «Διαύγειας» (08/10/2015), η προθεσμία κατά της 247/2015 προσβαλλόμενης απόφασης της  Οικονομικής  Επιτροπής του Δήμου, εκπνέει την 21/11/2015, προσφεύγω δε εν προκειμένω, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τις 05/11/2015 οπότε και αναρτήθηκε, αλλά  και  εντός 15ημέρου  από  την  ημερομηνία λήψης  της  απόφασης  ( 29/10/2015 ).  Η  παρούσα προσφυγή  με  ημερομηνία  11/11/2015 αποστέλλεται  ταχυδρομικώς  και  με  την  διαδικασία  του  «ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ»  μέσω ΕΛΤΑ,  αλλά  με  τηλεομοιότυπο ,  αυθημερόν.  
Ως εκ τούτου τεκμαίρεται αδιαμφισβήτητα το εμπρόθεσμο, κατά της 282/2015 απόφασης του  Δημοτικού  Συμβουλίου  του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων.
Περί Εννομου Συμφέροντος
Όπως ήδη έχω αναφέρει, είμαι δημότης και Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Η  προσβαλλόμενη  απόφαση αφορά  τη «Έγκριση για την διενέργεια πρόχειρου διαγωνισμού για την εκτέλεση της εργασίας Καθαριότητα  και συγκέντρωση Απορριμμάτων νήσου Νάξου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων», σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 61 του Ν. 3979/2011.  Εκ της προαναφερθείσας ιδιότητας, έχω προφανές, ιδιαίτερο, άμεσο, προσωπικό και ενεστώς έννομο συμφέρον καθ’ ότι –όπως περιγράφω αναλυτικά κατωτέρω - με την προσβαλλόμενη απόφαση :
      i.         Παραβιάζονται κατάφορα οι  διατάξεις :
Α)  του  άρθρου  61 του  ν.  3852/2010
    ii.         Παραβιάζονται οι Αρχές Δημοσιονομικής Διαφάνειας της λειτουργίας του Δήμου, τήρησης του Δημοκρατικού Προγραμματισμού, κ.λπ.
  iii.         Βλάπτεται το Δημόσιο Συμφέρον
ΛΟΓΟΙ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ
Η  προσβαλλόμενη  με  αριθ. 282/2015  του  Δημοτικού  Συμβουλίου του   Δήμου  Νάξου  και  Μικρών  Κυκλάδων  έχει θέμα: «Έγκριση για την διενέργεια πρόχειρου διαγωνισμού για την εκτέλεση της εργασίας Καθαριότητα  και συγκέντρωση Απορριμμάτων νήσου Νάξου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων», σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 61 του Ν. 3979/2011.
Η  παραπάνω  Απόφαση  είναι  προδήλως  παράνομη  και  καταχρηστική  για  τους  λόγους  που  εκτίθενται  στη  συνέχεια :
  Σύμφωνα  με  τις  διατάξεις  του  άρθρου  61  του  ν  3979/2011 :
«Για την παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών, καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων και δημοτικών κτιρίων, ακολουθείται η διαδικασία για τη σύναψη δημόσιων συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, που προβλέπεται στις διατάξεις του π.δ. 60/2007 (Α΄ 64), σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 209 και 273 του Κ.Δ.Κ. (ν. 3463/2006).Με αιτιολογημένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών, τεκμηριώνεται η αδυναμία εκτέλεσης συγκεκριμένων υπηρεσιών με ίδια μέσα του δήμου και καθορίζονται, ιδίως, το αντικείμενο των παρεχόμενων υπηρεσιών, η διάρκεια και η περιοχή, εντός της οποίας αυτές παρέχονται.»

  Από  την  παραπάνω  διάταξη  προβλέπεται  σαφώς  ότι  για  την  υπαγωγή  σε  αυτήν  σχετικής  εργολαβίας,  πρέπει  να  τεκμηριώνονται  οι  παρακάτω  προϋποθέσεις :
Α)  Η  αδυναμία  εκτέλεσης  υπηρεσιών  με ίδια  μέσα  του  Δήμου
Β)  Η  εκτέλεση  συγκεκριμένων  υπηρεσιών
Γ)  Η  περιοχή  εντός  της  οποίας  αυτές  παρέχονται

Η  προσβαλλόμενη  απόφαση  επικαλείται  επιχειρήματα  τα  οποία  αντιβαίνουν  στις  παραπάνω  προϋποθέσεις  του  νόμου  και  συγκεκριμένα :

Α)  Η  αδυναμία  εκτέλεσης  υπηρεσιών  με ίδια  μέσα  του  Δήμου
Η αναφορά  στον  αριθμό  των  υπηρετούντων  υπαλλήλων  στον  τομέα  καθαριότητας  του  Δήμου  Νάξου  και  ΜΚ  σε  σχέση  με  τον  αριθμό  των  Δημοτικών  και  Τοπικών  Κοινοτήτων,  δεν  αποδεικνύει  επ΄ ουδενί  λόγω την  αναγκαιότητα  σύστασης  της  συγκεκριμένης  εργολαβίας  χωρίς  επιπρόσθετα  στατιστικά στοιχεία.  Αντιθέτως  δημιουργεί  εύλογα  ερωτήματα  τη  στιγμή  που  αυτή  θα  εξελιχθεί  κατά  τους  χειμερινούς  μήνες  του  2015  συνεχιζόμενη  το 2016,  όταν  δεν  υπήρξε  τέτοια  ανάγκη  και  δεν  συστάθηκε  τέτοια  εργολαβία  κατά  τους  θερινούς – τουριστικούς  μήνες  του  ιδίου  έτους  όταν  ο  αριθμός  των  κατοίκων και  των  επισκεπτών  του  νησιού  εξα(6)πλασιάζεται    και  αναλογικά  εξαπλασιάζονται  και  οι  ανάγκες  ,  οι  οποίες  όμως  καλύπτονται  με  ίδια  μέσα  του  Δήμου.
Άλλωστε όπως  προκύπτει  από μια απλή περιήγηση στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» η  συντριπτική  πλειοψηφία  των  Δήμων  που  κάνουν χρήση  των  συγκεκριμένων  διατάξεων,  επικαλούνται  τις  αυξημένες  ανάγκες  του  τομέα  καθαριότητας  σε  εποχές  που  αυτές  βρίσκονται  σε  έξαρση  ( θερινή  - τουριστική  ή  χειμερινή – τουριστική  περίοδοι )  και  όχι  «νεκρές»  περιόδους.
Το  γεγονός  σύστασης  της  εν  λόγω  εργολαβίας  δεν  πέρασε  απαρατήρητο  και  από  τον  τοπικό ηλεκτρονικό  τύπο,  ο  οποίος  αναφέρθηκε  σκωπτικά  στην  τήρηση  της  νομιμότητας αλλά  και  την  αναγκαιότητα  της. 
 Το  γεγονός  ότι  κατά  τους  θερινούς – τουριστικούς  μήνες  του  ιδίου  έτους,  οι  ανάγκες  καθαριότητας  και  συγκέντρωσης  απορριμμάτων  πραγματώθηκαν  με  ίδια  μέσα  του  Δήμου  ,  αποδεικνύει  την  καταστρατήγηση  των  ανωτέρω  διατάξεων  του  άρθρου  61 ν. 3979/2011. 


Β)  Η  εκτέλεση  συγκεκριμένων  υπηρεσιών
Ο  Δήμος  Νάξου  και  ΜΚ   λειτουργεί  δικό  του  τομέα  καθαριότητας  και  συγκέντρωσης  απορριμμάτων  η  οποία ,  σε  περίπτωση  σύστασης  της  συγκεκριμένης  εργολαβίας,  θα  λειτουργεί  παράλληλα.   Ως  εκ  τούτου  θα  έπρεπε  να  προκύπτει  σαφώς  από  την  προσβαλλόμενη  απόφαση  το  είδος  των  συγκεκριμένων  υπηρεσιών  που  θα  αναλάμβανε  ο  τομέας  του  Δήμου και  η υπό  σύσταση  εργολαβία, ούτως  ώστε  να  υπάρχει  σαφής  καθορισμός  αρμοδιοτήτων  και  ευθύνης  και  να  αποκλείονται  φαινόμενα  αλληλοεπικάλυψης.  Άραγε  τι  ακριβώς  θα  ελέγξει  η  επιτροπή  παραλαβής  της  υπηρεσίας  κατά  την  ολοκλήρωση  της , από  τη στιγμή  που  δεν καθορίζονται  σαφώς  οι αποκλειστικές υποχρεώσεις   της  εργολαβίας  και  δεν  υπάρχουν  σαφή  και  διακριτά  όρια  στην  δράση  της  σε  σχέση  με  την  παράλληλη  δράση  του  τομέα  καθαριότητας  του  Δήμου ; 
Το  γεγονός  ότι  δεν  καθορίζονται  σαφείς,   συγκεκριμένες  και  διακριτές  υπηρεσίες  για  την  εν λόγω  εργολαβία,  αποδεικνύει  την  καταστρατήγηση  των  ανωτέρω  διατάξεων  του  άρθρου  61  ν.  3979/2011.

Γ)  Η  περιοχή  εντός  της  οποίας  αυτές  παρέχονται
Η  προσβαλλόμενη  απόφαση  προβλέπει  ως  περιοχή  εξέλιξης  της  εργολαβίας  ολόκληρο  το  νησί  της  Νάξου.  Ο  Δήμος  Νάξου  και  ΜΚ   λειτουργεί  δικό  του  τομέα  καθαριότητας  και  συγκέντρωσης  απορριμμάτων  η  οποία ,  σε  περίπτωση  σύστασης  της  συγκεκριμένης  εργολαβίας,  θα  λειτουργεί  παράλληλα.   Ως  εκ  τούτου  θα  έπρεπε  να  προκύπτει  σαφώς  από  την  προσβαλλόμενη  απόφαση  η περιοχή που θα  λαμβάνουν  χώρα   οι  συγκεκριμένες  υπηρεσίες  που  θα  αναλάμβανε  ο  τομέας  του  Δήμου και  η υπό  σύσταση  εργολαβία, ούτως  ώστε  να  υπάρχει  σαφής  καθορισμός  αρμοδιοτήτων  και  ευθύνης  και  να  αποκλείονται  φαινόμενα  αλληλοεπικάλυψης.  Άραγε  τι  ακριβώς  θα  ελέγξει  η  επιτροπή  παραλαβής  της  υπηρεσίας  κατά  την  ολοκλήρωση  της , από  τη στιγμή  που  δεν καθορίζεται σαφώς  οι αποκλειστικές περιοχές υπό  την  ευθύνη καθαριότητας κλπ    της  εργολαβίας  και  δεν  υπάρχουν  σαφή  και  διακριτά  όρια  στην  δράση  της  σε  σχέση  με  την  παράλληλη  δράση  του  τομέα  καθαριότητας  του  Δήμου ; 
Το  γεγονός  ότι  δεν  καθορίζονται  σαφείς,   συγκεκριμένες  και  διακριτές  περιοχές  ευθύνης   για  την  εν λόγω  εργολαβία,  αποδεικνύει  την  καταστρατήγηση  των  ανωτέρω  διατάξεων  του  άρθρου  61  ν.  3979/2011.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ
Αιτούμαι την ακύρωση  της προσβαλλόμενης  απόφασης του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων καθώς και κάθε άλλης σχετικής εκτελεστής πράξης της διοίκησης.
Με επιφύλαξη υποβολής επιπρόσθετων λόγων ακυρότητας, πρόσθετων στοιχείων τεκμηρίωσης και παντός άλλου νομίμου δικαιώματός μου.
Ο Προσφεύγων
 Μαϊτός Νικόλαο
Συνημμένα:
1.       Η υπ΄ αριθ  282/2015 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Νάξου και ΜΚ
2.       Σχετικό δημοσίευμα του τοπικού  ηλεκτρονικού  τύπου www.cycladesvoice.gr/?aid=57626

Υ.Γ.    Η παρούσα υποβάλλεται δια συστημένης επιστολής μαζί με τα συνημμένα. Επιπλέον αποδέκτη (Γ.Γ./Α.Δ.Αι.) αποστέλλεται και μέσω fax στο 210 4291553 .
 Αθήνα 11-11-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: