Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

ΘΕΜΑ: Διεθνή ΜΜΕ και παγκοσμίως γνωστοί bloggers στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Φιλοξενούνται με την υποστήριξη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας, με στόχο την τουριστική προβολή του τόπου
Διεθνή ΜΜΕ και παγκοσμίως γνωστοί bloggers φιλοξενούνται  στα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece για την τουριστική προβολή. Η φιλοξενία των αποστολών ξεκίνησε από τον Μάιο και θα συνεχισθεί μέχρι και τα τέλη της σεζόν.
Οι δημοσιογράφοι των ΜΜΕ και οι blogges θα γνωρίσουν τους ταξιδιωτικούς προορισμούς της περιοχής μας, θα ζήσουν εμπειρίες ηλίου και θάλασσας, γαστρονομίας, ιστορίας, μουσικής, πολιτισμού. Όλα όσα καταγράψουν, θα κοινοποιηθούν μέσα από τα έντυπα αλλά και τις ιστοσελίδες των ΜΜΕ  και των bloggers που μετρούν υψηλή επισκεψιμότητα, όπως και τις αντίστοιχες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης (facebook, instagram, Youtube, Twitter…), δημιουργώντας ένα ψηφιακό λεύκωμα που θα προβάλει με μοναδικό τρόπο τα νησιά. Επιπλέον, όλες οι δημοσιεύσεις των bloggers θα αναδημοσιεύονται στην πλατφόρμα blogtrotters.gr, η οποία θα λειτουργεί ως ένα διαρκές «βαρόμετρο» της απήχησης των αναρτήσεων για τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.

Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου αναφέρει σχετικά με τη συγκεκριμένη δράση προβολής:  «Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, προβάλει συστηματικά και στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής, εφαρμόζουμε καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας».


Τα ΜΜΕ και τα blogs μέσα από τα οποία θα προβάλλονται οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου έχουν ως εξής:


Τα ΜΜΕ και τα blogs μέσα από τα οποία θα προβάλλονται οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου έχουν ως εξής:


ΜΜΕ/blog
Statistics
Laura
- 135.904 αντίτυπα
Αναγνώστες: 850.000

BBC Good Food
- 250.000 αντίτυπα
-Επισκεψιμότητα της ηλεκτρονικής έκδοσης: 20 εκατ. μηνιαίως
-Instagram: 108 Κ.

Vanity Fair
Επισκεψιμότητα της ιταλικής ηλεκτρονικής έκδοσης: 8.85 εκατ.
The Telegraph
-513,846 αντίτυπα
-Επισκεψιμότητα της
 ηλεκτρονικής έκδοσης:
 12.21 εκατ.

dpa
Μετάδοση σε όλη τη Γερμανία και την Αυστρία από το γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων DPA μέσα από όλα τα τοπικά μέσα ενημέρωσης


Thomas Cook-travel
Πάνω από 2 εκατ.
αναγνώστες της τριμηνιαίας έκδοσης
5 Γερμανοί δημοσιογράφοι γράφουν για:
-SRT (German travel and tourism news service)
-Touristik Aktuell
-Rhein Neckar Zeitung
-Schleswig Holstein am Sonntag
-Neue Westfälische
 Urlaubtipp
-Freizeit Kurier (Austria)
-Passauer Neue Presse (print and online)
-Και άλλα μέσα


Robb Report
-52.000 αντίτυπα

The Guardian
-200.000 αντίτυπα
-Επισκεψιμότητα ηλεκτρονικής έκδοσης:
90 εκατ.
*Φωτογράφηση με
 διάσημους Ισπανούς
 ηθοποιούς

-UK celebrities’ social media
-Harper’s Bazaar UK online
-OK! UK online
*H συγκεκριμένη δράση απευθύνεται σε ένα ψηφιακό κοινό άνω των 4 εκατομμυρίων (συνδυαστικά οι ιστοσελίδες των ΜΜΕ, τα προφίλ στα social media των μέσων και των celebrities)

EMILY LUXTON TRAVELS
-Μέσος όρος μηνιαίων
 επισκέψεων: 30.100
-Twitter: 13.800
-Instagram: 6.600
-Facebook: 3.100
THE BALLON DIARY
- Μέσος όρος μηνιαίων
 επισκέψεων: 50.000
-Instagram: 121.000
-Facebook: 2.000

Miss Everywhere
-Μέσος όρος μηνιαίων
Επισκέψεων: 75.000 UMV
-Facebook:106.000
-Instagram: 89.500


Lorna Luxe
-Instagram: 217,000
Street Style Luxe
-Instagram: 265,000
LydiaElise Millen
-Μέση μηνιαία
 επισκεψιμότητα: 60,000
-YouTube: 91,000
-Instagram: 322,000
-Snapchat: 25,000
-Twitter: 25,000
Ali Gorndon Fitness blogger
-Blog UMV: 7,000
-Instagram: 185,000
-Snapchat: 12,000
-Twitter: 10,000
-Daily social posts across
 channels


Fashion Mumblr
- Μέση μηνιαία
 επισκεψιμότητα: 35,000
-Instagram: 38,000
-Twitter: 20,000
-YouTube: 16,000
-Facebook: 1,000
-Snapchat: 3,000
Charlie Irons
-Instagram: 29,000
La penderie de Chloe
-Μέση μηνιαία
 επισκεψιμότητα: 65.000
-Instagram: 98,000
-Facebook:16,000
-Twitter: 14,000
Matiamu
-Instagram: 132,000:
-FB: 14,000
Carly Rowena
-Μέση μηνιαία
 επισκεψιμότητα: 30,000
-YouTube:277,000
-Instagram: 82,000
-Twitter: 30,000
Leon Bustin
-YouTube:297,000
-Instagram: 86,000

Carnet Prune
-Μέση μηνιαία
 επισκεψιμότητα: 90,000
-Instagram: 111,000
-FB: 8,000
-Twitter: 7,000
The Brunette
-Instagram: 81,000
-Twitter: 21,000
-FB: 17,000
Carnets de Traverse
-Μέση μηνιαία
 επισκεψιμότητα: 90,000
-Instagram: 35,000
-FB: 52,000
-Twitter: 12,000

http://www.104.6rtl.com/sites/radiocore1.radiocenterberlin.de/files/1046rtl_logo_retina.png

104.6 RTL RADIO
-Περισσότεροι από 2 εκατ. ακροατές
-Facebook: 130.000
-Twitter: 10.000


Από τη Διεύθυνση Τουρισμού
Νοτίου Αιγαίου




Δεν υπάρχουν σχόλια: