Φιλοξενούνται με την υποστήριξη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας, με στόχο την τουριστική προβολή του τόπου
Διεθνή ΜΜΕ και παγκοσμίως γνωστοί bloggers φιλοξενούνται στα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece για την τουριστική προβολή. Η φιλοξενία των αποστολών ξεκίνησε από τον Μάιο και θα συνεχισθεί μέχρι και τα τέλη της σεζόν.
Οι δημοσιογράφοι των ΜΜΕ και οι blogges θα γνωρίσουν τους ταξιδιωτικούς προορισμούς της περιοχής μας, θα ζήσουν εμπειρίες ηλίου και θάλασσας, γαστρονομίας, ιστορίας, μουσικής, πολιτισμού. Όλα όσα καταγράψουν, θα κοινοποιηθούν μέσα από τα έντυπα αλλά και τις ιστοσελίδες των ΜΜΕ και των bloggers που μετρούν υψηλή επισκεψιμότητα, όπως και τις αντίστοιχες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης (facebook, instagram, Youtube, Twitter…), δημιουργώντας ένα ψηφιακό λεύκωμα που θα προβάλει με μοναδικό τρόπο τα νησιά. Επιπλέον, όλες οι δημοσιεύσεις των bloggers θα αναδημοσιεύονται στην πλατφόρμα blogtrotters.gr, η οποία θα λειτουργεί ως ένα διαρκές «βαρόμετρο» της απήχησης των αναρτήσεων για τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.
Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου αναφέρει σχετικά με τη συγκεκριμένη δράση προβολής: «Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, προβάλει συστηματικά και στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής, εφαρμόζουμε καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας».
Τα ΜΜΕ και τα blogs μέσα από τα οποία θα προβάλλονται οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου έχουν ως εξής:
Διεθνή ΜΜΕ και παγκοσμίως γνωστοί bloggers φιλοξενούνται στα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece για την τουριστική προβολή. Η φιλοξενία των αποστολών ξεκίνησε από τον Μάιο και θα συνεχισθεί μέχρι και τα τέλη της σεζόν.
Οι δημοσιογράφοι των ΜΜΕ και οι blogges θα γνωρίσουν τους ταξιδιωτικούς προορισμούς της περιοχής μας, θα ζήσουν εμπειρίες ηλίου και θάλασσας, γαστρονομίας, ιστορίας, μουσικής, πολιτισμού. Όλα όσα καταγράψουν, θα κοινοποιηθούν μέσα από τα έντυπα αλλά και τις ιστοσελίδες των ΜΜΕ και των bloggers που μετρούν υψηλή επισκεψιμότητα, όπως και τις αντίστοιχες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης (facebook, instagram, Youtube, Twitter…), δημιουργώντας ένα ψηφιακό λεύκωμα που θα προβάλει με μοναδικό τρόπο τα νησιά. Επιπλέον, όλες οι δημοσιεύσεις των bloggers θα αναδημοσιεύονται στην πλατφόρμα blogtrotters.gr, η οποία θα λειτουργεί ως ένα διαρκές «βαρόμετρο» της απήχησης των αναρτήσεων για τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.
Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου αναφέρει σχετικά με τη συγκεκριμένη δράση προβολής: «Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, προβάλει συστηματικά και στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής, εφαρμόζουμε καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας».
Τα ΜΜΕ και τα blogs μέσα από τα οποία θα προβάλλονται οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου έχουν ως εξής:
Τα
ΜΜΕ και τα blogs μέσα από τα οποία
θα προβάλλονται οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου έχουν ως εξής:
ΜΜΕ/blog
|
Statistics
|
|
Laura
- 135.904 αντίτυπα
Αναγνώστες: 850.000
|
|
BBC Good Food
- 250.000 αντίτυπα
-Επισκεψιμότητα της ηλεκτρονικής έκδοσης: 20 εκατ. μηνιαίως
-Instagram: 108 Κ.
|
|
Vanity
Fair
Επισκεψιμότητα της ιταλικής ηλεκτρονικής
έκδοσης: 8.85 εκατ.
|
|
The
Telegraph
-513,846 αντίτυπα
-Επισκεψιμότητα της
ηλεκτρονικής έκδοσης:
12.21 εκατ.
|
|
dpa
Μετάδοση σε όλη τη Γερμανία και την Αυστρία
από το γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων DPA μέσα από όλα τα τοπικά μέσα
ενημέρωσης
|
|
Thomas Cook-travel
Πάνω από 2 εκατ.
αναγνώστες της τριμηνιαίας έκδοσης
|
|
5 Γερμανοί δημοσιογράφοι γράφουν για:
-SRT (German travel and tourism news service)
-Touristik Aktuell
-Rhein Neckar Zeitung
-Schleswig Holstein am Sonntag
-Neue Westfälische
Urlaubtipp
-Freizeit Kurier (Austria)
-Passauer Neue Presse (print and online)
-Και άλλα μέσα
|
|
Robb Report
-52.000 αντίτυπα
|
|
The Guardian
-200.000 αντίτυπα
-Επισκεψιμότητα ηλεκτρονικής έκδοσης:
90 εκατ.
|
|
*Φωτογράφηση με
διάσημους Ισπανούς
ηθοποιούς
|
|
-UK celebrities’ social media
-Harper’s Bazaar UK online
-OK!
UK online
*H
συγκεκριμένη
δράση απευθύνεται σε ένα ψηφιακό κοινό άνω των 4 εκατομμυρίων (συνδυαστικά οι
ιστοσελίδες των ΜΜΕ, τα προφίλ στα social media των μέσων και των celebrities)
|
|
EMILY LUXTON TRAVELS
-Μέσος όρος μηνιαίων
επισκέψεων: 30.100
-Twitter: 13.800
-Instagram: 6.600
-Facebook: 3.100
|
|
THE BALLON DIARY
- Μέσος όρος μηνιαίων
επισκέψεων: 50.000
-Instagram: 121.000
-Facebook: 2.000
|
|
Miss Everywhere
-Μέσος όρος μηνιαίων
Επισκέψεων: 75.000 UMV
-Facebook:106.000
-Instagram: 89.500
|
|
Lorna Luxe
-Instagram: 217,000
Street Style Luxe
-Instagram: 265,000
|
|
LydiaElise
Millen
-Μέση μηνιαία
επισκεψιμότητα: 60,000
-YouTube: 91,000
-Instagram: 322,000
-Snapchat: 25,000
-Twitter: 25,000
Ali Gorndon Fitness blogger
-Blog UMV: 7,000
-Instagram: 185,000
-Snapchat: 12,000
-Twitter: 10,000
-Daily social posts across
channels
|
|
Fashion
Mumblr
- Μέση μηνιαία
επισκεψιμότητα: 35,000
-Instagram: 38,000
-Twitter: 20,000
-YouTube: 16,000
-Facebook: 1,000
-Snapchat: 3,000
Charlie Irons
-Instagram: 29,000
|
|
La penderie de Chloe
-Μέση μηνιαία
επισκεψιμότητα: 65.000
-Instagram: 98,000
-Facebook:16,000
-Twitter: 14,000
|
|
Matiamu
-Instagram: 132,000:
-FB: 14,000
|
|
Carly Rowena
-Μέση μηνιαία
επισκεψιμότητα: 30,000
-YouTube:277,000
-Instagram: 82,000
-Twitter: 30,000
Leon Bustin
-YouTube:297,000
-Instagram: 86,000
|
|
Carnet
Prune
-Μέση μηνιαία
επισκεψιμότητα: 90,000
-Instagram: 111,000
-FB: 8,000
-Twitter: 7,000
|
|
The Brunette
-Instagram: 81,000
-Twitter: 21,000
-FB: 17,000
|
|
Carnets
de Traverse
-Μέση μηνιαία
επισκεψιμότητα: 90,000
-Instagram: 35,000
-FB: 52,000
-Twitter: 12,000
|
|
104.6
RTL RADIO
-Περισσότεροι από 2 εκατ. ακροατές
-Facebook:
130.000
-Twitter: 10.000
|
Από τη Διεύθυνση
Τουρισμού
Νοτίου Αιγαίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου