Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Εχω μπερδευτεί πάρα πολύ μ’ αυτό το δημοψήφισμα.

1) Τα τρία κόμματα ΝΔ,Πασοκ και Ποτάμι,ισχυρίζονται ότι το δημοψήφισμα αυτό είναι πραξικόπημα.Εγω ο βαθειά νυχτωμένος,είχα την εντύπωση,πως η συμμετοχή του πολίτη στη λήψη των αποφάσεων από μια κυβέρνηση,είναι απόλυτα βαθειά δημοκρατική πράξη. Επομένως ή εγώ δεν έχω ιδέα περί δημοκρατίας ή οι ηγεσίες αυτών των τριών κομμάτων είναι επικίνδυνοι με τέτοιες αντιδημοκρατικές αντιλή-ψεις και βέβαια εχθροί της δημοκρατίας.
2) Η κυβέρνηση αποφάσισε δημοψήφισμα με το ερώτημα ναι ή όχι στην απαράδεκτη συμφωνία που θέλει να επιβάλει στην ελλάδα ο Σόϊμπλε και η παρέα του.Η ΝΔ,το Πασοκ και το ποτάμι,ισχυρίζονται ότι σ΄ αυτό το δημοψήφισμα με το πολύ συγκεκριμένο......
ερώτημα, ψηφίζουμε ναι ή όχι στο ευρώ και την ευρώπη.
ελικά ή εγώ είμαι για δέσιμο και επομένως θα πρέπει να με δει ψυχίατρος,ή οι ηγεσίες των τριών κομμάτων σκέφτονται και αντιλαμβάνονται γερμανικά όπως ο Σόϊμπλε που ισχυρίζεται ότι ψηφίζουμε ναι ή όχι στην ευρώπη.Μακάρι να είχαμε τέτοια αξιοπρέπεια, που αφήνοντας πίσω το ραγιαδισμό που μας χαρακτηρίζει και την ευρωλιγούρα που μας μολύνει και να επιβάλαμε δημοψήφισμα για έξοδο από την εε και το ιερατείο της.
Αν λοιπόν αντιλαμβάνομαι σωστά το ερώτημα του δημοψηφίσματος,τότε οι ηγεσίες των τριών κομμάτων και όσοι τους ακολουθούν,που προτείνουν να ψηφίσουμε ναι σ’ αυτή τη συμφωνία, σε καιρό σκληρού οικονομικού πολέμου με τη γερμανία και την ευρώπη, υπηρετούν εθρικά συμφέροντα όπως οι τσολάκογλοι στους προγόνους ναζί του Σόϊμπλε.
Αν κάνω λάθος είμαι,ας με διορθώσει κάποιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: