Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΓΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΩΜΙΑΚΗ ΙΟΥΛΙΟΣ 2010

Η Βάνα δηλώνει γοητευμένη κυρίως με τους ανθρώπους ως λαογράφος, ως άνθρωπος, ως χορεύτρια και ως δασκάλα παραδοσιακών χορών.

Εύχομαι να πάω ξανά σύντομα και να χορέψω ένα τσαμπουνιστό μπάλο με όποιον μου κάνει την τιμή να μου το ζητήσει.


Η Βάνα χορέυει μπάλο μ' έναν καλό χορευτή το Μιχάλη Παρτσινέβελο
vana saltapida δηλώνει
Ηταν η πρωτη μου επαφη με την Κωμιακη και τους ανθρωπους της. Ακουγα χρονια απο τον καλο μου φιλο Γιαννη Πρεβενιο να μου μιλαει για το χωριο του με παθος αλλα δεν ειχαν υπαρξει οι καταλληλες συγκυριες να το επισκεφτω ολα αυτα τα χρονια. Τωρα καταλαβαινω την αγαπη του για την Κωμιακη και τη συμμεριζομαι απολυτα. Δηλωνω γοητευμενη κυριως με τους ανθρωπους ως λαογραφος, ως ανθρωπος. ως χορευτρια και ως δασκαλα παραδοσιακων χορων. Ευχομαι να παω ξανα συντομα και να χορεψω ενα τσαμπουνιστο μπαλο με οποιον μου κανει την τιμη να μου το ζητησει.

vana saltapida.
Κωμιακή δηλώνω αθεράπευτα ερωτευμένη μαζί σου!!!!! ...

Η Αντωνία και ο Βαγγέλης στου Λιαγούρη παίζουν για τους Γάλλους επισκέπτες

Δεν υπάρχουν σχόλια: