Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

H πρώτη παράσταση της Θεατρική Ομάδας της συν+Αξίας

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4T9ElKHzf0k4BEFVEhnkvXt-2TUUHRP5tevfVlYc07JSJZPBWzNhTDSiHGjvEAVi3Scy8a-bLqH-KMQcGpkwS63tA5tWN48OLPaeV-77W-Uqppki7PTY199hU0dfMnorRBPZzDIp2DAli/s1600/afisa-theatriko-final.jpgΜε μεγάλη χαρά η πρώτη παράσταση της Θεατρική Ομάδας της συν+Αξίας είναι γεγονός.
Η νεοσύστατη θεατρική ομάδα της Συν+Αξίας παρουσιάζει την πρώτη της απόπειρα μέσω ενός "Οίκου Ευγηριας"στο θέατρο Ιάκωβος Καμπανελης στις 2&3 Ιουνίου 2012 και ώρα 20:45.
Μετατρεψαμε τον "Οίκο Ευγηριας-Ευτυχισμένη Δύσης"του Μανολη Κορρε,σε Οίκο ευτυχίας για εμάς!!
Τον χτισαμε με υλικά την θέληση κ την ομαδικότητα!
Δεν αναζητήσαμε την "κλασική"Ιθάκη.
Μονο κάτι "κρυμμένο"μέσα μας.Ξελευθερωσαμε την ωραία πεταλούδα από την σφραγισμενη γυαλα της και μας άρεσε!Σας προσκαλούμε....να κάνετε το ίδιο!...
Θέατρο Ιάκωβος Καμπανέλης | 2-3 Ιουνίου 2012 | Ώρα: 20:45 | Τιμή Εισόδου 3euro
Τα έσοδα θα διατεθούν στα ειδικά σχολεία Νάξου (Χώρα, Εγγαρές, Φιλότι)

Δεν υπάρχουν σχόλια: