Την Πέμπτη 14 Ιουνίου στις 7:30 το απόγευμα απεβίωσε στο Νοσοκομείο
Νάξου μετά από ρίξη ανευρίσματος κοιλιακής αορτής ο πολυαγαπημένος μου
πατέρας Ευθύμιος Αλιμπέρτης. Η εξώδιος ακολουθία θα γίνει την Παρασκευή
15 Ιουνίου στις 5:00 το απόγευμα στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Νάξου. Πόπη Αλιμπέρτη
Καλό ταξίδι, Ευθύμιε.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου