Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Βασίλης Χατζόπουλος



Απόσπασμα απο το βιβλιο ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ του Βασίλη Χατζόπουλου
Έχω τρονγουδήσει πολλά παροδοσιακά ιραγούδια στην ορχή της δισκογροφίας μου γιατί μου άρεσαν και μου αρέσουν.Πρωτύτερα δεν το είχα κοταλόβει πως θα μπορούσα να γράφω μουσική αφού δεν είχα σπουδάσει. Μέχρι που άκουσα ένα συνάδελφό μου να προσπαθεί να συνθέσει τρανούδι. Μου το έβαλε, το άκουσα και τότε ανακάλυψα πως θα μπορούσα να το έγραφα καλύτερα. Μάλιστα σε ορισμένα σημεία του τραγουδιού του διόρθωσα κάτι, που του άρεσε καλύτερα και δε μου έφερε καµίαν αντίρρηση, παρά το έγραψε όπως
του το είπα.Από τότε άρχισα να γράφω τρσγούδια (στίχο, μουσική) και συνεκώς βελτιώνομαι.

Έτσι έφτασα στην ευχάριστη θέση που βρίσκομαι σήμερα. Εκτός από τα τρογούδια που έχω κυκλοφορήσει, έχω και πολλά ακυκλοφόρητα έτοιμα νια στούντιο και εκτέλεση. Συνεκώ; γράφω και θα γρόφω γιατί η δημιουργία είναι η μεγολύτερή μου χαρά. Η κάθε είδους δυμιουριία.
Για να γίνεις μουσικός, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να πληρείς τους παρακάτω όρους:
   
   Ο δεκάλογος της Μουσικής  1. Ρυθμός
2. Ευαισθησία
3. Φαντασία
4. Γνώση
5. Αίσθημα
6. Ηρεμία
7. Ευθύνη
8. Μελέτη
9. Επιμονή και
10. Υπομονή

Δεν υπάρχουν σχόλια: