Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ ΣΥΡΜΑΛΕΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: