Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Κ.Ο. ΝΑΞΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ για το δημοσίευμα του blogspot «ΒΗΜΑ της ΝΑΞΟΥ» με τίτλο

«Σοβαρή και επικίνδυνη η κομματική παρέμβαση του ΚΚΕ στη λειτουργία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γενικού Λυκείου Νάξου»


Οποία κατάντια!!!

Τον κομμουνιστικό κίνδυνο επικαλούνταν ο δικτάτορας Μεταξάς,
τον κομμουνιστικό κίνδυνο επικαλούνταν ο δικατάτορας Παπαδόπουλος,

τον κομμουνιστικό κίνδυνο επικαλείται και η Χρυσή Αυγή,
Τον κομμουνιστικό κίνδυνο επικαλείται και το blogspot  «ΒΗΜΑ της ΝΑΞΟΥ».
Φοβάστε κάτι, εσείς στο blogspot «ΒΗΜΑ της ΝΑΞΟΥ», με την παρουσία κομμουνιστών στο Σύλλογο;

Νάξος, 8-4-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: