Την έναρξη υλοποίησης της
καμπάνιας με το γενικό τίτλο “Kos Made Of Summer”, που εκπόνησε η
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece
για την ενίσχυση και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Κω, ανακοίνωσε
..
επίσημα η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου, σε εκδήλωση
που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 Μαρτίου στο κατάμεστο συνεδριακό κέντρο
«Κυπριώτης».
Η κ. Παπαβασιλείου δηλώνει για την καμπάνια: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι και πολύ
περήφανοι που καταφέραμε να είμαστε πιστοί στις δεσμεύσεις μας και να
παρουσιάσουμε έγκαιρα στην Κω την καμπάνια μας με τίτλο “Kos Made of Summer”.
Αισθανόμαστε υπερήφανοι, που η
καμπάνια αυτή έγινε αποδεκτή από όλους τους φορείς του νησιού, αποσπώντας
θετικά σχόλια. Είναι πολύ σημαντικό σε μια τέτοια δύσκολη στιγμή που περνάει το
νησί, να έχει ένα τόσο δυνατό όπλο στα χέρια του".
Σημειώνεται, ότι η παραπάνω
καμπάνια, την οποία παρουσίασε στην Κω ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός διευθυντής
της Marketing Greece, χρηματοδοτήθηκε εξολοκλήρου από την Περιφέρεια Νότιου
Αιγαίου στα πλαίσια του τριετούς στρατηγικού πλάνου για την προώθηση του
τουριστικού προϊόντος των νησιών της Περιφέρειας. Αυτός ο τριετής στρατηγικός
σχεδιασμός υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Τουρισμού της ΠΝΑΙ σε συνεργασία πάντα
με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece και παρουσιάστηκε επίσημα στις 26/1 στο
ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στην Αθήνα.
Σημειώνεται επίσης ότι η Κως
είναι το πρώτο νησί της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου από όπου ξεκινά η εφαρμογή
του στρατηγικού αυτού πλάνου για τον Τουρισμό.
Η κ. Παπαβασιλείου αναφέρει σχετικά: «Η απόφαση της Περιφέρειας Νοτίου
Αιγαίου και του ΣΕΤΕ να ιδρύσουν τον Ιούνιο του 2015 το Περιφερειακό Γραφείο
του ΣΕΤΕ, έδωσε την δυνατότητα σε όλα τα νησιά της περιοχής μας να
εκμεταλλευτούν δωρεάν υπηρεσίες, το κόστος των οποίων καλύπτει βέβαια η ίδια η
Περιφέρεια και ειδικότερα η Διεύθυνση Τουρισμού. Χαιρόμαστε που δώσαμε την
ευκαιρία στην Κω να έχει αυτή τη δωρεάν παροχή υπηρεσιών και μέσα στο πλαίσιο
της στρατηγικής της Περιφέρειας να έχει τα απαραίτητα εκείνα όπλα για να
αντιμετωπίσει τα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί το τελευταίο
διάστημα στο νησί.
Πέρα από τον γενικότερο
στρατηγικό σχεδιασμό, έχει εκπονηθεί για
την Κω και ειδικό πλάνο τουριστικής προβολής, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που
επικρατούν στο νησί και έχουν καταφέρει πλήγμα στην τουριστική του φήμη. Αυτός
είναι άλλωστε και ο βασικός λόγος που η υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου
τουριστικού μάρκετινγκ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ξεκίνησε πρώτα από την
Κω!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου