βέβαια ότι θα απομείνει απ’ αυτές θα εξατμιστεί με την φορολεηλασία που θα υποστεί το εισόδημά μας.
Η κυβέρνηση μέσα στις αμέσως
επόμενες μέρες θα καταθέσει τα σχετικά νομοσχέδια. Σημαίνουμε συναγερμό, σας
καλούμε σε πλήρη ετοιμότητα και επαγρύπνηση να απαντήσουμε με άμεση αγωνιστική
αντίδραση στα σχέδιά τους. Οι συνταξιούχοι θα ενισχύσουμε με όλες τις δυνάμεις
τα απεργιακά μπλοκ των συνδικάτων, τις συγκεντρώσεις και τα συλλαλητήρια, τις
άλλες μορφές πάλης, που θα αποφασιστούν από το ταξικό εργατικό κίνημα, θα δυναμώσουμε
και τη δική μας δράση ενάντια στα μέτρα της κυβέρνησης.
Να ανταποκριθούμε άμεσα στο
κάλεσμα για την συμμετοχή στην 48ωρη Γενική Πανεργατική Απεργία, που θα
πραγματοποιηθεί μόλις η κυβέρνηση καταθέσει τα νομοσχέδια. Είναι αγώνας για τη
ζωή μας και τη ζωή των παιδιών και εγγονιών μας. Να στήσουμε λαϊκό μπλόκο στην
επίθεση κυβέρνησης – ΕΕ- κεφαλαίου.
Είναι ώρα ευθύνης και αγώνα.
είναι ώρα να στείλουμε πιο δυνατό το μήνυμα «Πάρτε πίσω το νόμο- λαιμητόμο, να
πληρώσουν το κράτος και η μεγαλοεργοδοσία».
Να μην λείψει κανείς. Να
είμαστε όλοι παρόντες.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου