Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Νίκος Χατζόπουλος - Μέ μεγάλη χαρά καί τιμή,σάς παρουσιάζω τό "ΝΧ8",ένα 8χορδο Βιολί πού πέρασε μέ επιτυχία ολα τά τέστ τών Μουσικών Ειδών.....

Τό 8χορδο Βιολί είναι μία ίδέα,πού μπήκε στό μυαλό μου τό 1976 περιπου.Κανένας απο τούς τότε οργανοποιούς δέν αναλάμβανε νά τό κατασκευάσει,θεωρώντας τήν ίδέα μου,μιά παιδική εγωϊστική χαζομάρα.Άν καί τούς έξηγούσα τί ήθελα,μέ απέτρεπαν λεγοντάς μου οτι....."δέν γίνονται αυτά τά πράγματα".Τά χρόνια πέρασαν καί φτάσαμε στό 2014,πού γνωρίζω τόν εξαιρετικό καί καινοτόμο οργανοποιό Ευθύμιο Παπακωνσταντίνου,ο οποίος έχει τό οργανοποιείο του,στόν Αμπελώνα τής Λάρισας.Γίναμε,είμαστε ΚΑΙ θά είμαστε πολύ καλοί φίλοι μέ τόν Ευθύμιο.Κάποια στιγμή καί μέσα στίς πολύωρες συζητήσεις μας γιά Βιολιά,τού είπα τήν παιδική μου ίδέα περί........
 8χορδου βιολιού. Η αλήθεια είναι πώς ήταν διστακτικός οταν τού τό είπα, (καί μέ τό δίκιο του πιστεύω,γιατί γνωρίζει!!!)....αλλά δέχτηκε νά προχωρήσει σέ μία τέτοια κατασκευή 8χορδου Βιολιού,όταν τού είπα κάποια στιγμή..."είναι ενα ονειρό μου καί μάλλον δέν θά τό ζήσω ποτέ".Καί φτάνουμε σήμερα στήν παρουσίαση τού "ΝΧ8",ένός κατασκευαστικού θαύματος.Η χαρά μου δέ έγινε μεγαλύτερη,όταν ψάχνοντας στό διαδίκτυο γιά νά δώ τυχόν άλλες ιδιες κατασκευές ανακάλυψα ότι....αυτή η συγκεκριμένη ίδέα,κατασκευής 8 χορδου βιολιού,έχει υλοποιηθεί,από άλλα 2-3 άτομα,ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ κυριολεκτικά!!!!!...Σκεφτείτε το.......δέν είναι λίγο......Κοιτώντας τά "αντίπαλα" 8χορδα βιολιά όμως,διήκρινα μία σημαντική λεπτομέρεια πού διαφοροποιεί εντελώς αυτά τά μοντέλα 8χορδων από τό "ΝΧ8".Ποιά είναι αυτή η διαφορά??......Δέν θά τό μάθετε ποτέ,ούτε από εμένα ούτε από τόν Ευθύμιο Παπακωνσταντίνου.Απλά νά ξέρετε....ή μικρή αυτή λεπτομέρεια είναι πού κάνει τό "ΝΧ8" μοναδικό.
Μέ μεγάλη χαρά καί τιμή,σάς παρουσιάζω τό "ΝΧ8",ένα 8χορδο Βιολί πού πέρασε μέ επιτυχία ολα τά τέστ τών Μουσικών Ειδών.....
Nicos Chatzopoulos. 10/3/2017 Νίκος Χατζόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: