Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Δελτίο Τύπου: Rhodes Loading | Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις

Η MarketingGreece και η Eurobankμέσα από την εκπαιδευτική ημερίδα “RhodesLoading | DigitalMarketing για τουριστικές επιχειρήσεις” υποστηρίζουν την εξωστρέφεια της τουριστικής κοινότητας της Ρόδου
•    Μια ημέρα αφιερωμένη στο DigitalMarketing
•    Εισηγήσεις από επαγγελματίες του τουρισμού
•    Περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Ρόδοη εκπαιδευτική ημερίδα “RhodesLoading |DigitalMarketing για τουριστικές επιχειρήσεις”
που διοργάνωσε η MarketingGreeceμε τον στρατηγικό της εταίρο, Eurobank, την τράπεζα που διαχρονικά στηρίζει τον τουρισμό.

Προσεγγίζοντας ολιστικά το digital marketing, περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες τάσεις του digitalmarketing. Τεχνικές, εργαλεία, αναλύσεις για τον τρόπο λειτουργίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, αξιοποίηση των data και της τμηματοποίησης του κοινού, tips για την πλατφόρμα TripAdvisor, ανάδειξη της αξίας του content αλλά και προβολή του ρόλου του DigitalPR, ήταν μερικά από τα σημεία που εστίασε η ημερίδα.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου, κα Μαριέττα Παπαβασιλείουπαρευρέθηκε στην ημερίδα όπου κατά τον χαιρετισμό της δήλωσε: «Για μία πολυνησιακή Περιφέρεια όπως αυτή του Νοτίου Αιγαίου, το digitalmarketing αποτελεί επαναστατικό εργαλείο, παρέχοντας τις ίδιες δυνατότητες προώθησης του κάθε προορισμό ξεχωριστά. Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εστιάζοντας στη διαδικτυακή προβολή στο πλαίσιο της εφαρμογής του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης που σχεδίασε σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece, κατάφερε να αφήσει ισχυρό το αποτύπωμά της στις διεθνείς αγορές. Μέσα από τα κανάλια του διαδικτύου, κατορθώσαμε να κάνουμε ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός. Η ραγδαία ανερχόμενη δυναμική του digitalmarketing, οι νέες μέθοδοι και τεχνικές απαιτούν προσαρμογή στα επίκαιρα δεδομένα. Γι’ αυτό και τέτοιες ημερίδες από τους πλέον ειδικούς όπως η MarketingGreece, είναι αναγκαίες καθώς συμβάλουν στην ανάδειξη των αμέτρητων δυνατοτήτων που υπάρχουν στη συναρπαστική ψηφιακή εποχή που διανύουμε».

«Στόχος της σημερινής ημερίδας είναι να προσφέρουμε τεχνογνωσία στις τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να γίνουν πιο εξωστρεφείς και να μιλήσουν απευθείας στον ταξιδιώτη με στοχευμένα μηνύματα και αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία που υπάρχουν σήμερα διαθέσιμα. Η MarketingGreece αποτελώντας την συμμαχία για τον ελληνικό τουρισμό έχει ως βασικό της στόχο να αναπτύσσει συνέργειες και συνεργασίες το αποτέλεσμα των οποίων να φθάνει σε όλους, υποστηρίζοντας έμπρακτα όχι μόνο το τουριστικό προϊόν αλλά και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτό»τόνισεηΔιευθύνουσα Σύμβουλος της MarketingGreece, κα Ιωάννα Δρέττα.

«HEurobank συμμετέχει ενεργά στην εθνική στρατηγική για την προβολή του ελληνικού τουρισμού και έχει θέσει ψηλά στις επιχειρησιακές της προτεραιότητες τη στήριξη των υγιών, ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Η Ρόδος διαθέτει ισχυρές προοπτικές και σε αυτόν τον τομέα, με ένα καταξιωμένο διεθνές brandname και μια ανταγωνιστική επιχειρηματική κοινότηταικανή να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις. Στηρίζουμε τις πρωτοβουλίες της Marketing Greece που αξιοποιεί όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα μέσα και την τεχνογνωσία της για την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος» δήλωσε σχετικά ο κ. Θανάσης Νέλλας, Διευθυντής Business Center Ρόδουτης Eurobank.

Επιπλέον, ο κ. Γιώργος Ματσίγκος, Πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, υπό την αιγίδα του οποίου τελούσε η ημερίδα, δήλωσε: «Πόσο σημαντικές είναι οι συνεργασίες φορέων και χαίρομαι ιδιαίτερα για την οργάνωση της σημερινής ημερίδας από την Marketing Greece και την Eurobank, αναγνωρίζοντας την ανάγκη της συνεχούς ενημέρωσης – επιμόρφωσης – εκσυγχρονισμού και προσαρμογής στα νέα δεδομένα καθώς και της χρήσης του διαδικτύου. Πρέπει λοιπόν να αξιοποιήσουμε τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου, στοχεύοντας πάντα στην ποιότητα, για να ανταγωνιστούμε τους άλλους τουριστικούς προορισμούς, προβάλλοντας ταυτόχρονα τις δυνατότητες του προορισμού με τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο».

Εκ μέρους της Eurobankχαιρετισμό απηύθυναν οι κύριοιΘανάσης Νέλλας, Διευθυντής Business Center Ρόδου και Βαγγέλης Μαργκέλης, Διευθυντής Περιφερειακής Αγοράς Δωδεκανήσου.

ΟμιλητέςτηςημερίδαςήτανοικύριοιΚ. Καπόπουλος (Co Founder & CEO, W2Strategy), Κ. Καμπάκης (ManagingDirector, ForestView), Κ. Φρόνιμος (CEO, GlobalMedia), Ν. Διαμαντόπουλος (Web&DigitalMarketingDirector, MarketingGreece), Ι. Τριανταφυλλίδης (PerformanceMarketingManager, Forestview),  Γ. Γιαννόπουλος (Founder&ManagingPartner, FinDigital), ΧάρηςΜπρουσαλιάν (Sales&MarketingManager, GreekTravelPages) καιΘ. Πετρόπουλος (PR&CommunicationConsultant, MarketingGreece).

Δεν υπάρχουν σχόλια: