Κυριακή 19 Μαΐου 2024

Σε μια πολύ όμορφη και ξεχωριστή βραδιά, με πολύ συγκίνηση, τιμήθηκε ο ερευνητή και ιστορικό της Τήνου και των Κυκλάδων Κώστας Δανούσης, από το Δ.Σ της Αδελφότητας των εν Αθήναις Τηνίων.

 

Σε μια πολύ όμορφη και ξεχωριστή βραδιά, με πολύ συγκίνηση, τιμήθηκε ο ερευνητή και ιστορικό της Τήνου και των Κυκλάδων Κώστας Δανούσης, από το Δ.Σ της Αδελφότητας των εν Αθήναις Τηνίων.

Ο ιστορικό της Τήνου κατάφερε με το πάθος για το νησί του και την αυταπάρνηση που τον διακρίνει στη μελέτη και την έρευνα ιστορικών στοιχείων για την Τήνο, να διαδώσει και να αφυπνίσει μέσα το Τηνιακό στοιχείο.

Το ήθος και το έργο του κυρίου Δανούση είναι γνωστό και η προσφορά στον τόπο ανεκτίμητη. Είναι ένας ακούραστος ερευνητής που  καταγράφει, διασώζει την πολιτιστική μας κληρονομιά.

ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ…Κώστας Δανούσης
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το ΔΣ της Αδελφότητας των εν Αθήναις Τηνίων για την έκδοση του τιμητικού τόμου «Navigare necesse est» που μου επιδόθηκε σε μια συναισθηματικά φορτισμένη τελετή την περασμένη Τετάρτη, 15 Μαΐου 2024. Ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του σωματείου κ. Μανόλη Σκαρή και τον χορηγό της έκδοσης κ. Ιάκωβο Ρήγο. Ξεχωριστές ευχαριστίες για τους φίλους που κατέθεσαν τον πνευματικό τους μόχθο για τη συγκρότηση του τόμου. Τους είμαι βαθύτατα ευγνώμων, Τέλος πολλές ευχαριστίες στους φίλους που παρουσίασαν τον τόμο, κ. Μαρία Σικ, δικηγόρο, π. Μάρκο Φώσκολο, θεολόγο – ιστορικό (και πολλά άλλα) και τους κ.κ. Νίκο Γκίζη, Πρόεδρο του ΔΣ του Δήμου Τήνου, και Φίλιππο Φόρτωμα, ιστορικό, βουλευτή. Η τιμή που προσέγινε στο πρόσωπό μου αντανακλά λιγότερο την προσφορά μου στον πολιτισμό της Τήνου και περισσότερο την αγάπη των συμπατριωτών μου… Θα μπορούσε κανείς να πει στη θέση μου «νυν απολύεις τον δούλον Σου Δέσποτα». Το αποφεύγω, όμως, γιατί νιώθω ότι έχω αρκετό κουπί να τραβήξω μέχρι να με ανακαλέσει ο «Αρχιμάστορας»… Και πάλι πολλές ευχαριστίες…
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και κείμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια: