Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Σεμινάριο θεάτρου στη Νάξο-Συνεχίζεται την Παρασκευή η ακρόαση για τις συμμετοχές


"Ανακάλυψε το ταλέντο σου" είναι ο τίτλος του σεμιναρίου θεάτρου που διοργανώνει το ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με τον ηθοποιό Γιώργο Νανούρη από τις 22 Ιουνίου έως τις 22 Ιουλίου και θα γίνει δωρεάν. Πρόκειται για ένα σεμινάριο-εισαγωγή στις βασικές αρχές του θεάτρου και για την επιλογή των συμμετεχόντων. Η ακρόαση για τη συμμετοχή στο Σεμινάριο Θεάτρου, μετά από αυτή που έγινε την Πέμπτη, συνεχίζεται και αύριο Παρασκευή 22 Ιουνίου, 14:00 - 15:00, στην πρώην Σχολή Ουρσουλινών.
Ο υποψήφιος ηθοποιός θα μάθει για την τοποθέτηση της φωνής, τη λειτουργία της διαφραγματικής αναπνοής, τις βασικές αρχές του αυτοσχεδιασμού και της χαλάρωσης, της σκηνικής παρουσίας.
Ένα σεμινάριο με βασικό σκοπό την εισαγωγή στον υπέροχο - αλλά και συνάμα πολύ δύσκολο - μαγικό κόσμο του θεάτρου.
Το σεμινάριο θα γίνει με τους όρους μιας επαγγελματικής δουλειάς και με τελικό στόχο την επίτευξη μιας μικρής παράστασης - παρουσίασης της συνολικής εργασίας.

Θεματολογία:
Γιατί μ’ αρέσει το θέατρο;
Πως νιώθω όταν ανεβαίνω στη σκηνή;
Μπορώ να γίνω ηθοποιός;
Τι χρειάζεται να έχω;
Πως μαθαίνω τα λόγια μου;
Μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματά μου;
 
Περίοδος διεξαγωγής:
22 Ιουνίου έως 22 Ιουλίου
Συχνότητα: 2 φορές την εβδομάδα
Ώρες: 3 ώρες κάθε φορά
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 20
 
Για την ακρόαση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να διαβάσουν ένα κείμενο της επιλογής τους, που θα φέρουν μαζί τους. Η αποστήθιση δεν είναι απαραίτητη.

Οι ακριβείς ώρες και μέρες του σεμιναρίου θα ανακοινωθούν μετά την ακρόαση, η οποία θα γίνει την Πέμπτη 21 Ιουνίου, 13:00 με 15:00, στη Σχολή Ουρσουλινών.

Πληροφορίες: 2285360140, 2285360172

Δεν υπάρχουν σχόλια: