Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Πανηγυρίζουν οι τράπεζες και οι αγορές

Βαδίζουμε στην καταστροφή και όλοι πανηγυρίζουν. Τι πίνουν να μας δώσουν;Πανηγυρίζουν οι τράπεζες και οι αγορές που θα αποκτήσουμε υγεία, παιδεία, αξιοπρεπώς αμειβόμενη εργασία, ασφάλιση και διώξαμε τους κλέφτες
.Τελικά όλη μας η ωριμότητα εξαντλήθηκε στην ψηφοφορία για την Εurovision.Θα σας έλεγα ότι έχουμε δει χειρότερα, αλλά δεν είμαι σίγουρη
Πανηγυρτζήδες.
Και το παίζουμε και ιστορία εμείς οι Έλληνες, ότι κάτι είμαστε!! Μπορεί οι πρόγονοί μας όντως να ήτανε, εμείς πάντως είμαστε ΖΩΑ!!!
Με τη σημερινή ψήφο τους τα ελληνικά πρόβατα έσωσαν τους λύκους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: