Οι διεφθαρμένοι ακροδεξιοί, οι εκπρόσωποι της Zίμενς και οι εθνομαλάκες θα κάνουν κυβέρνηση. Άρρωστο.
Στον πολιτικό μας μεσαίωνα οι πολίτες καθορίζουν τους δήμιούς τους.
To τραγικό πρόσωπο της βραδιάς δεν είναι ο νεοδημοκράτης.
Είμαστε όλοι οι υπόλοιποι.Πρώτη η Siemens με διαφορά 2,4% από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Το
πρωί δεν χρειάζεται να τρέχετε στις τράπεζες για να ξαναβάλετε τα λεφτά
σας. Έρχονται εκκαθαριστικά, ΕΤΑΚ, έκτακτη εισφορά. Delivery.
Από αύριο Ελληνάρα, μπορείς να συνεχίσεις να αυτοκτονείς με την άνεσή σου...
Πειράζει να σας λέω ραγιάδες από δω και πέρα;
Εξωγήινοι
αν με ακούτε ελάτε τώρα να με πάρετε. Θα γίνω το πειραματόζωό σας αρκεί
να φύγω από την χώρα που ψήφισε αυτούς που την βίασαν.
Θέλω την δραχμή όσο τίποτα πλέον.
Μια ζωή ραγιάδες. Όπως μας αξίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου