Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Οριστική είναι πλέον η απόφαση για την επιβολή εισιτηρίου 25 ευρώ

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, δικαιολόγησε την απόφαση αυτή, λέγοντας ότι είναι μνημονιακή υποχρέωση και ότι το μέτρο έχει ήδη ψηφιστεί στην Βουλή.  Λίγες ημέρες πρίν ο Α.Γεωργιάδης είχε δηλώσει σε συνέντευξή του ότι "μοναδική περίπτωση για να αυξηθεί το εισιτήριο στα 25 ευρω, είναι να αποτύχει η πολιτκή μας". Σήμερα ο υπουργός, δηλώνει - στο ΣΚΑΙ - ότι  αύξηση ήταν υποχρέωση που απορρέει από το μνημόνιο!!. 
 Γιατί ονομάζει τον εαυτό του υπουργό και όχι τοποτηρητή το Τόμσεν σε θέματα Υγείας δεν καταλαβαίνω μόνο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: