Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Διανομή τροφίμων σε τρίτεκνες οικογένειες στη Νάξο

Την Τετάρτη 17/12, την Πέμπτη 18/12 και την Παρασκευή 19/12, 6:00 - 8:00 το απόγευμα, θα διανεμηθούν τρόφιμα σε όλες τις τρίτεκνες οικογένειες, που είναι εγγεγραμμένες στο σύλλογο, δωρεά του Συλλόγου. 

Η διανομή θα γίνει στο γραφείο του συλλόγου στο ΚΕΓΕ.

Οι δικαιούχοι χρειάζεται να έχουν ανανεώσει την κάρτα μέλους και να έχουν καταβάλει την ετήσια συνδρομή 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια: