Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΟΝΑΣ ΨΗΦΙΣΜΑ της Γενικής Συνέλευσης


Την  Κυριακή 14/12 έγινε η ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Ναξιακών Συλλόγων στη λέσχη του Συλλόγου Κορωνίδας Νάξου.
¨Εγινε απολογισμός δράσης του διοικητικού συμβουλίου, οικονομικός απολογισμός και παρουσιάστηκε η έκθεση της Ελεγκτικής Επιτροπής.
Επίσης, καταρτίστηκε ο προγραμματισμός δράσης για το 2015 και ο οικονομικός προϋπολογισμός του 2015.
Τέλος εκρίθηκε ομοφωνα και εκδόθηκε ψήφισμα για τα τοπικά προβλήματα της Νάξου, όπως, υγεία, συγκοινωνία, σμυριδικό, ΤΑΙΠΕΔ κ.ά., που θα αποσταλεί προς τους κατά περίπτωση αρμοδίους.






Δεν υπάρχουν σχόλια: