της Χάλκης. Επίσης, ενημέρωσαν τα παιδιά και τους γονείς τους για τις δομές του νέου Λυκείου.
Παράλληλα, οι υπεύθυνοι του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ Δωδεκανήσου, κύριοι Κεφαλάκης
Παύλος και Στέργου Ευστάθιος, πραγματοποίησαν δικτύωση του σχολείου και
εγκατέστησαν δομημένη καλωδίωση με αποτέλεσμα τη παροχή δυνατότητας πρόσβασης
στο διαδίκτυο σε κάθε τάξη. Επίσης, ενημέρωσαν τους εκπαιδευτικούς του σχολείου
για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε στο σχολείο. Την αποστολή συνόδευε ο πρόεδρος του
Περιφερειακού Συμβουλίου κος Θωμάς Σωτρίλης, ο οποίος, μαζί με το κο Μπάρδο
Χρήστο, ενημερώθηκαν από το Δήμαρχο Χάλκης κο Μιχάλη Πατρό για προβλήματα του
νησιού.
Ο κος Μπάρδος δήλωσε σχετικά:
«Η προσωπική εντολή του Περιφερειάρχη κ. Γιώργου Χατζημάρκου για
ίση αντιμετώπιση των μαθητών όλων
των νησιών στην εκπαίδευση μετατρέπεται από ευχή των προηγούμενων χρόνων σε
πραγματικότητα. Τα χαμόγελα των παιδιών μας δίνουν δύναμη, ώστε να επεκτείνουμε
το πρόγραμμα σε όλα τα μικρά νησιά της περιφέρειας μας. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τη
διευθύντρια του Γυμνασίου Λυκειακών τάξεων κα Κυριακή Παπαφράγκου και όλο το
διδακτικό προσωπικό και τους συγχαίρω για το εξαίρετο λειτούργημα τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου