Με
την παρούσα επιστολή μας θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για
την προσωπική σας συνδρομή στην επίλυση του ζητήματος που πρόσφατα προέκυψε, και μας απασχόλησε, σχετικά με την μετακίνηση ζώντων ζώων από την
Κάσο προς την Κρήτη.
Με εκτίμηση
Ο
Αντιπεριφερειάρχης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου