Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΘΕΜΑ: «Ευχαριστήρια Επιστολή» του Αντιπεριφερειάρχη κ. Ζαννετίδη προς τον Γενικό Διευθυντή της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Αλεξανδρόπουλο

Κύριε Γενικέ,,Η συνεργασία που απαιτείται πολύ περισσότερο σήμερα από τους αρμόδιους φορείς έχει πάντα ευεργετικά και θετικά αποτελέσματα προς τους πολίτες που δοκιμάζονται από την κρίση που αντιμετωπίζει η πατρίδα μας.
 Με την παρούσα επιστολή μας θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για την προσωπική σας συνδρομή στην επίλυση του ζητήματος που πρόσφατα  προέκυψε, και μας απασχόλησε, σχετικά  με την μετακίνηση ζώντων ζώων από την Κάσο  προς την Κρήτη.

                                                                                        Με εκτίμηση 

Ο Αντιπεριφερειάρχης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: