Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Ευχαριστήριο του Αντώνη Εμμ. Χωριανόπουλου προς τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΝΑ.Σ

Ευχαριστήριο προς τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΝΑ.Σ.
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε της Ομοσπονδίας Ναξιακών Συλλόγων, κ. Καλαϊτζή, αξιότιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, θα ήθελα να σας εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου, για την τιμή που μου κάνατε να με τιμήσετε. Σας ευχαριστώ θερμά γιατί με επιβραβεύσατε για όλη τη διαδρομή των πενήντα ....
δύο (52) χρόνων που ασχολούμαι με τη Νάξο και τις Κυκλάδες. Θα είμαι πάντα ευγνώμων για ό,τι κάνατε για μένα, για τα συγκινητικά λόγια που εκφράσατε για μένα προσωπικά και το έργο που επιτέλεσα στα κοινά και τα οποία θα κρατήσω στη μνήμη μου και την καρδιά μου για πάντα.

Κύριε Πρόεδρε και αγαπητά μέλη του συμβουλίου, αγαπητοί συνοδοιπόροι στον αγώνα για το καλό της Νάξου και των Κυκλάδων, σας ευχαριστώ για τους ομιλητές που επιλέξατε να μιλήσουν για μένα και στους οποίους εκφράζω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες και τη βαθιά συγκίνησή μου. Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τον διακεκριμένο Νομικό και Δημοσιογράφο, τον Δικηγόρο κ. Ιωάννη Βερώνη, την Οικονομολόγο κ. Αικατερίνη Σουσούνη, τον Λάζαρο Θεόφιλο, καθώς επίσης και τους υπόλοιπους ομιλητές.
Με εκτίμηση,
Αντώνιος Εμμ. Χωριανόπουλος
Α’ Αντιπρόεδρος της Ένωσης Κυκλαδικού Τύπου
Πρόεδρος της Ο.ΝΑ.Σ.
Επίτιμος Πρόεδρος του Συλλόγου Απολλωνιατών Νάξου
Διευθυντής της Εφημερίδας «Τα Νέα του Απόλλωνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: