Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Σας ανακοινώνουμε τα ονόματα του συνδυασμού για το τοπικό συμβούλιο της κοινότητας Κορωνίδας ''Αναγέννηση Κορωνίδας" (Φωτογραφίες)

Φίλες και φίλοι.  Στην κρίσιμη αυτή περίοδο που περνάμε όλοι, πιστεύω ότι, η συμμετοχή στον αγώνα, για να πάει ο τόπος σου μπροστά, δεν είναι μόνο υποχρέωση, αλλά και καθήκον…..
Η συμμετοχή μου στα κοινά κατά το παρελθόν, μα και η θητεία μου στον Σύλλογο Τριτέκνων Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, σε συνδυασμό με την εμπειρία της συλλογικής δράσης, ενίσχυσαν την απόφασή μου να αποδεχτώ την πρόταση των χωριανών μου,να συμμετέχω στις τοπικές δημοτικές εκλογές, πιστεύοντας ότι δεν θα μπορούσα να απέχω από τον αγώνα για το χωριό μου.
Στόχος μας είναι όλοι οι Κωμιακίτες ενωμένοι, πέρα και πάνω από κάθε είδους κομματική εξάρτηση, να αγωνιστούμε για να πάει το χωριό μας ακόμη ψηλότερα, όπως του αξίζει.Με τιμή
Μαρία Εμμ. Κεραμιώτη
'Αναγέννηση Κορωνίδας...
Σας ανακοινώνουμε τα ονόματα του συνδυασμού για το τοπικό συμβούλιο της κοινότητας Κορωνίδας
''Αναγέννηση Κορωνίδας"
Αλιμπέρτης Αντώνιος του Νικολάου


Ανδρή Μαρία συζ. Νικολάου

Ανδρής Σταμάτιος του Εμμανουήλ

 Βιτζηλαίος Ιωάννης του Γεωργίου

Κεραμιώτη Μαρία του Εμμανουήλ



 Μουστάκα Αικατερίνη συζ. Νικολάου







Σουσούνης Κωνσταντίνος του Πέτρου


Χωριανόπουλος Αντώνιος του Γεωργίο




Δεν υπάρχουν σχόλια: